Klantenservice

Klantenservice

Voor jouw vragen en opmerkingen

Op deze site vind je veel informatie over de campings en parken van BestCamp, de faciliteiten, omgeving, prijzen en beschikbaarheid. Ook hebben we een lijst met veelgestelde vragen opgesteld die je op deze site kunt raadplegen. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, dan kun je contact met ons opnemen. De medewerkers van BestCamp staan graag voor je klaar.


Vragen over een camping
Wanneer je een vraag hebt over een BestCamp camping of BestCamp vakantiepark, dan kun je het beste direct contact opnemen met de camping waar je hebt geboekt/wilt boeken. De medewerkers van de campings hebben de meeste kennis van de camping en informeren je graag. Je kunt al je vragen in het Nederlands stellen. Klik hier voor een overzicht van de contactgegevens per camping.

Vragen en opmerkingen over BestCamp

Wanneer je een vraag hebt over BestCamp, dan verzoeken wij je om ons een email te sturen op het volgende e-mailadres: info@bestcamp.nl.

Klachten

Ondanks de zorg en de inspanning van BestCamp en de aangesloten campings kun je van mening zijn dat je een gerechtvaardigde klacht hebt met betrekking tot je vakantieverblijf of onze service. Klachten over het verblijf (tijdens je verblijf) dien je in eerste instantie ter plaatse en direct bij het management van het park van je verblijf te melden.
Mocht de klacht onverhoopt niet naar je tevredenheid worden afgehandeld, dan heb je uiterlijk 1 maand na vertrek uit het park van je verblijf de gelegenheid de klacht per mail in te dienen bij het park waar je bent verbleven. Klik hier voor een overzicht van de contactgegevens per park.

Indien jouw klacht de organisatie en service van BestCamp betreft, kun je je klacht mailen aan: info@bestcamp.nl. Je kunt je klacht over BestCamp ook schriftelijk indienen bij BestCamp BVBA, Afdeling klantenservice, Hoofdstraat 275, 2171 BE Sassenheim, Nederland. Vermeld svp duidelijk het park, het reserveringsnummer en de periode waarop je op het park bent verbleven. Wij zullen er dan alles aan doen om jouw klacht direct op te lossen. Bij een klacht na vertrek krijg je in ieder geval binnen twee weken een reactie van ons.
Indien je een klacht/geschil hebt over de webwinkel of een boeking via BestCamp en je komt er met ons niet uit, dan kun je deze ook indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Je kunt deze indienen via www.sgc.nl.

Ook kunt u met uw klacht terecht bij het Europese online geschillenplatform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Jouw ervaringen nemen wij serieus en worden door ons voorgelegd aan de betreffende diensten. Je klacht zal met de grootste zorg worden behandeld.

Herroepingsrecht
Wij wijzen je erop dat de boeking die je maakt wettelijk definitief is. Bij de overeenkomst die je sluit met BestCamp is een herroepingsrecht van 14 dagen (bedenktijd) niet van toepassing.

BestCamp informatie
BestCamp
Hoofdstraat 275, 2171 BE Sassenheim
Telefoon: +31 (0)70 8900 620 (Bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 - 17:30 uur)
E-mail: info@bestcamp.nl
KvK: 50397389
BTW-nr:  NL822715958B01