Chat with us, powered by LiveChat

BestCamp Klantenservice

Op deze site vind je veel informatie over de campings en parken van BestCamp, de faciliteiten, omgeving, prijzen en beschikbaarheid. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, dan kun je contact met ons opnemen. De medewerkers van BestCamp staan graag voor je klaar.

Klantenservice BestCamp: voor al je vragen en opmerkingen

Vragen over een BestCamp camping

Wanneer je een vraag hebt over één van de BestCamp campings of vakantieparken, dan kun je het beste telefonisch, per e-mail of via de chat contact met ons opnemen. Wij beschikken over uitgebreide kennis van de campings en informeren je graag. Je kunt al je vragen in het Nederlands stellen. 

Vragen en opmerkingen over BestCamp

Indien je een vraag of opmerking hebt over BestCamp, dan verzoeken wij je om telefonisch (070 8900 620) of per e-mail (info@bestcamp.nl) contact met ons op te nemen. 

Herroepingsrecht

Wij wijzen je erop dat de boeking die je maakt wettelijk definitief is. Bij de overeenkomst die je sluit met BestCamp is een herroepingsrecht van 14 dagen (bedenktijd) niet van toepassing omdat de dienst wordt verricht op een bepaalde datum of bepaalde periode.

BestCamp informatie

BestCamp Holding B.V.
Plesmanstraat 1, 3905 KZ Veenendaal, Nederland
Telefoon: +31 (0)70 8900 620 (Bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 - 17:00 uur)
E-mail: info@bestcamp.nl
KvK: 50397389
BTW-nr:  NL822715958B01

Prijsopbouw tijdens boeken

In het boekingsproces worden verschillende stappen doorlopen. In de eerste stap wordt de basishuurprijs getoond.

  • Bij het boeken van een kampeerplaats is dit de prijs voor de kampeerplaats inclusief twee personen en minus de geldende kortingen. De basis huurprijs is exclusief verplichte bijkomende voor bijvoorbeeld elektriciteit, toeristenbelasting, extra personen, reserveringskosten, etc. 
  • Bij het boeken van een huuraccommodatie of huurtent is de prijs voor de accommodatie of tent minus de geldende kortingen. De basisprijs voor een huuraccommodatie is exclusief verplichte bijkomende kosten voor bijvoorbeeld bedlinnen, eindschoonmaak, toeristenbelasting, reserveringskosten, etc. 

Na het invoeren van het reisgezelschap en optioneel bij te boeken extra’s, wordt het totale huurbedrag getoond. Sommige campings brengen voor hun huuraccommodaties een waarborgsom in rekening en rekenen bij vertrek het elektraverbruik af. De boeking kan vervolgens definitief gemaakt worden door in de laatste stap alle persoonlijke gegevens in te vullen en de boeking te bevestigen.

 

Klachten

Ondanks de zorg en inspanning van BestCamp en de aangesloten campings, kun je van mening zijn dat je een gerechtvaardigde klacht hebt met betrekking tot je vakantieverblijf of onze service. Klachten over het verblijf (tijdens je verblijf) dien je in eerste instantie ter plaatse en direct bij het management van het betreffende park te melden. Mocht de klacht onverhoopt niet naar je tevredenheid worden afgehandeld, dan heb je tot uiterlijk één maand na vertrek uit het park van je verblijf de gelegenheid de klacht per mail in te dienen bij BestCamp en het park waar je bent verbleven. 

Indien jouw klacht de organisatie en service van BestCamp betreft, kun je je klacht mailen aan: info@bestcamp.nl. Je kunt je klacht over BestCamp ook schriftelijk indienen bij BestCamp Holding BV, Afdeling klantenservice, Plesmanstraat 1, 3905 KZ Veenendaal, Nederland. Vermeld s.v.p. duidelijk het park, het reserveringsnummer en de periode waarop je op het park bent verbleven. Wij zullen er dan alles aan doen om jouw klacht op te lossen. Bij een klacht na vertrek krijg je in ieder geval binnen twee weken een inhoudelijke reactie van ons.

Indien je een klacht/geschil hebt over de webwinkel of een boeking via BestCamp en je komt er met ons niet uit, dan kun je deze ook indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Je kunt deze indienen via www.sgc.nl. Ook kun je met je klacht terecht bij het Europese online geschillenplatform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Jouw ervaringen nemen wij serieus en worden altijd door ons voorgelegd aan de betreffende camping. Je klacht zal met de grootste zorg worden behandeld.

Bevestiging en betalingen

Door een boeking te maken via de website van Bestcamp komt jouw boeking rechtstreeks in het reserveringssysteem van jouw gekozen camping. De camping controleert de boeking en stuurt jou vervolgens een bevestiging van de boeking en de rekening voor de geboekte accommodatie of kampeerplaats. De betaling dien je aan de camping in euro's te verrichten, tenzij anders is overeengekomen, met inachtneming van de afgesproken termijnen. Prijzen zijn inclusief BTW.

Elke camping hanteert zijn eigen betalingstermijnen, deze staan ook bij 'algemene info' vermeld op de pagina van de desbetreffende camping.

  • Bij alle parken geldt dat de totale reissom op voorhand voldaan dient te zijn. 
  • Tijdens het verblijf gemaakte kosten dienen vóór vertrek te zijn afgerekend. 
  • Bij reserveringen binnen 6 weken voor de dag van aankomst dient het gehele factuurbedrag onmiddelijk (binnen 24 uur) te worden voldaan. 
  • Bedragen die bij aankomst op het park nog niet op de rekening van de camping zijn bijgeschreven, dienen ter plaatse alsnog te worden voldaan. Op enkele campings volstaat het om een betalingsbewijs te overhandigen. 
  • Indien langer dan zes weken voor de aankomstdatum een Toeristische verblijf is geboekt en de Recreant, ondanks voorafgaande schriftelijke aanmaning, zijn betalingsverplichting binnen een termijn van twee weken na de schriftelijke aanmaning niet of niet behoorlijk nakomt, heeft de camping het recht de overeenkomst met onmiddellijke ingang op te zeggen, onverminderd het recht van de camping op volledige betaling van de overeengekomen prijs.